Hírek
Edzés II – A csapat edzés

Edzés II – A csapat edzés

 

A csapat edzés képernyő áttekintést ad, arról, hogy az edzésben résztvevők, hogyan is teljesítenek és lehetőséget ad arra, hogy egyéni beállításokkal a saját elképzeléseidhez alakítsd az edzést.

trainingscreen

Az edzés idő fel van osztva két részre, az általános edzésre és a mérkőzésedzésre, az időbeosztás (scheduling) csúszka segítségével, ami a képernyő tetején található, meghatározható, hogy melyiket milyen arányban végezzék a játékosok. A csúszka alatt található az a beállítás, ahol meghatározhatod, hogy engedélyezel-e a játékosoknak pihenőnapot meccs előtt vagy után, ettől balra beállíthatod, hogy milyen feladatot végezzen a keret általános edzés alatt, jobbra pedig, hogy készüljön fel a csapat a következő mérkőzésre a meccs tréninggel.

Az általános edzéssel (general training) a játékosok tulajdonságait lehet fejleszteni, miközben a meccsedzés (match training) alatt a játékosok a speciális feladatokat gyakorolják és felkészülnek a következő összecsapásra. Meg kell találni a megfelelő egyensúlyt a hosszú távú fejlődést szem előtt tartva az általános edzéssel és a rövid távú felkészülést és ezáltal a jobb teljesítmény érdekében a meccs tréninggel, megfelelően figyelemmel kísérve a játékosaid erőnlétét és boldogságát, ügyelve az edzésterhelésre.

Terhelés alatt, amikor a csapatnak több mint egy meccse van egy héten érdemes korlátozott időbeosztást alkalmazni. Ezért ilyen esetben a legjobb döntés, ha csak a meccsedzésre koncentrálsz, így fitten tarthatod a játékosokat, amennyire csak lehet. Amikor pedig egy, vagy ennél kevesebb meccs lesz, akkor érdemes kicsit több időt szánni az általános edzésre és így fejleszd a játékosokat.

Ezen az oldalon található naptár segítségével egyszerű áttekintést kaphatsz, hogy a csapat milyen edzést fog végezni, és mely napokra esnek a mérkőzések a következő három héten, így egyszerűen beállíthatod az edzés feladatokat az ellenfelek tekintetében is. A naptár bal oldala arra is lehetőséget ad, hogy megváltoztasd a meccsedzést a speciális összecsapásokra és módosíthatod az általános edzést is a speciális hetekre.

A bal alsó sarokban látható a klub tréning lehetőségei, mit csillagokban mérnek, ami hatással van az edzés teljesítményre és a boldogságára, amit mutat a játékosok elégedettsége edzésterheléssel, amit szemléltet az összesített terhelés (overall workload).

Az edzés lehetőségek fejlesztését kérheted a vezetőségtől, a vezetőségi terem (boardroom) menü alatt a vezetőségi ülés (board meeting) menüpont alatt. Visszautasíthatják a kérésed, ha a klubnak nincs elegendő pénze a fejlesztésre vagy a vezetőség úgy gondolja, hogy az edzés lehetőségek megfelelőek a csapat jelenlegi helyzetében. Ajánlatos azonban először a vezetőség tiszteletét kivívni, mielőtt valamilyen kérést intéznénk hozzájuk, javítsd a klub helyzetét, vagy győződj meg az anyagi háttérről, hogy a klub stabil lábakon áll-e.

Az összesített terhelésre a következőek vannak hatással, amivel lehet azt növelni vagy csökkenteni:
– Az általános edzés növelése/csökkentése
– Kevesebb/több meccsedzés
– Engedélyezni vagy megvonni a meccs előtti és utáni pihenőnapot

Fordította: VincentVega

Comments

comments

About VincentVega

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top
shared on wplocker.com