Hírek
Szabályzat

Szabályzat

FM16 Klánliga – Szabályzat

1. Általános rendelkezések

1.1. A bajnokságban részt vehet bárki, aki rendelkezik eredeti Football Manager 2016-al, tagja egy klánnak (csapatnak) és részvételi szándékát a szervezők felé jelezte.

1.2. Egy klánnak minimum 5 tagja kell hogy legyen, mivel ennyien játszanak majd egy párharcon.

1.3. Minden klánban lennie kell egy leadernek (csapatkapitánynak).

1.4. Egy játékos egyszerre csak egyetlen klán tagja lehet.

1.5. Átigazolásra a bajnokság kezdete előtt van lehetőség.

 

2. Klánmérkőzés menete

2.0 Az FM Klánliga meccseken kötelező az FM16 Kalapok használata.

2.1. Az FM Klánliga meccseken belüli párharcok párosításáról a szervezők tájékoztatják mindkét érintett csapat vezetőjét.

2.2. Minden forduló hétfő 12:00-tól, vasárnap 23:59-ig tart.

2.3. A leader köteles összeállítani az 5 főből álló kezdőcsapatot és a listát a szervezők felé továbbítani, minden forduló előtti szombat 14:00-ig! Azoknál a csapatoknál, ahol ez elmaradt, automatikusan elvesztik az adott mérkőzést zöldasztalnál. (0-10 a vétlen fél javára)

2.4. A – odavágóból és visszavágóból álló – párharcokat Versus módban kell lejátszani, a csapatválasztásban a kalapbeosztás segíti a játékosokat.

2.6. Egy párharc két mérkőzésből áll. (egy “hazai” és egy “idegenbeli” mérkőzés, igaz, mindkét mérkőzés semleges pályán kerül megrendezésre, ezért a szervert Head-to-Head formátumban kell létrehozni)

2.7. A mérkőzések végeredményeiről elég az egyik játékosnak képet készítenie, azt pedig a szervezők felé továbbítania. (A Facebook csoport aktuális albumába feltöltenie és jeleznie, hogy melyik csapattal ki volt!) A szervernek kötelessége addig működtetni a játékot, amíg nem biztos abban, hogy az egyik fél a képeket lementette. Mulasztás esetén büntetőpontokat adunk, melyekről a Szabályzat 5. pontjában rendelkezünk.

2.8. A két mérkőzés eredménye nem vonódik össze, győzelem esetén 2 pont, döntetlen esetén 1 pont, vereség esetén 0 pont jár. Egy párharc során megszerezhető pontok maximális száma: 4

 

3. A bajnokság lebonyolítása

3.1. A Klánliga 8 csapat részvételével zajlik.

3.2. A klánok kétszer játszanak egymással, a 14 forduló során.

3.3. Egy klánwaron a következő összesített eredmények születhetnek: 20-0; 19-1; 18-2; 17-3; 16-4; 15-5; 14-6; 13-7; 12-8; 11-9; 10-10

3.4. A győzelem 3 pontot, a döntetlen 1 pontot, a vereség 0 pontot ér.

3.5. A klánwar összesített eredménye egyben a mérkőzés gólkülönbségét is jelenti.

3.6. Minden klán heti egy mérkőzést játszik, meghatározott sorrendben és időben. A szervezők fenntartják a jogot arra, hogy ha a helyzet úgy kívánja, akkor alkalmanként több war kerüljön megrendezésre.

 

4. A klánok jogai

4.1. Minden klánnak joga van a 14 fordulóból álló bajnokság során 3 alkalommal cserélni – egy mérkőzés alkalmával csak egyszer -, amennyiben a szándékot legkésőbb az adott forduló kezdete után, szerda 23:59-ig jelzik a szervezők felé.

4.2. Minden klánnak joga van arra, hogy a bajnokság közben új tagokat toborozzon, ezek tagok viszont csak a szervezők beleegyezésével szerepelhetnek a mérkőzéseken.

4.4. Amennyiben egy klán létszáma a minimális 5 alá csökken egy játékos kizárása vagy a csapatból való kilépése miatt, úgy a klán új tagot toborozhat, akit a szabályzat ezen pontja a klánmérkőzéseken való részvételre automatikusan feljogosít.

 

5. Kihágások, büntetések, büntetőpontok

5.1. A klánwarok alapja a kommunikáció! Ezért amennyiben az egyik fél nem hajlandó az ellenfele megkeresésére válaszolni legkésőbb szerda 23:59-ig, úgy a másik fél élhet az óvás lehetpségével.

5.2. Amennyiben egy klán adott tagja nem játszotta le a soron következő meccsét, a klán vezetője pedig nem kért cserét, úgy a vétlen fél kapja a 4 pontot. A játékos és a klán is 2-2 büntetőpontot kap.

5.3. 4 büntetőpont összegyűjtése a játékos egy klánwarról való eltiltását vonja maga után.

5.4. Amennyiben egy klán adott játékosa három párharcát sem játszotta le, úgy kizárásra kerül.

5.5. Amennyiben egy klán tagjai a klán számlájára 10 büntetőpontot összegyűjtöttek, a klán addig megszerzett pontjaiból a szervezők levonnak 1 egységet.

5.6. 20 pont összegyűjtése után 3 pont a levonás értéke, több, mint 20 pont után a klán kizárásra kerül, eredményeit a szervezők törlik.

5.7. 1 pontos büntetéssel sújtható az a játékos, aki a fair play szabályai ellen vét, ellenfelét trágár szavakkal illeti vagy sértegeti, alaptalanul csalással vádolja meg.

 

6. Záró rendelkezések

6.1. Jelen szabályzat a Klánliga időtartama alatt, minden mérkőzésen érvényes, betartása minden résztvevőnek kötelező.

6.2. A szabályzatban leírtak betartatása a szervezők feladata és kötelessége.

6.3. A szabályzat el nem olvasása vagy meg nem értése egyetlen játékost sem mentesít a felelősségre vonás alól.

6.4. A Klánligában résztvevő klánok és klántagok a bajnokságban való indulásukkal egy időben kijelentik, hogy a szabályzatban leírtakat megértették és elfogadják.

 

7. Bajnoki sorrend

7.1. A legtöbb pontot gyűjtő csapat nyeri az FM16 Klánligát.

7.2. Egyenlő pont esetén a következő szempontok döntenek:

– Gólkülönbség
– Több lőtt gól
– Több győzelem
– Egymás elleni eredmény
– Örökranglista állása

Comments

comments

Comments are closed.

Scroll To Top
shared on wplocker.com